ANUNŢ
Centrul Judeţean pentru Conservarea şi Promovarea Culturii Tradiţionale Harghita organizează un concurs pentru ocuparea următorului post vacant în cadrul instituţiei:
Contabil-șef II., studii superioare cu atribuţii financiar-contabile în cadrul Compartimentului de Conducere – pentru perioadă nedeterminată, normă întreagă
Condiţiile de participare la concurs sunt următoarele:
Condiţii generale de participare:
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European si domiciliul in România;
b) cunoaşte limba română, scris si vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercitiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii si, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau in legătură cu serviciul, care impiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii speciale de participare:
- studii superioare în domeniul economic, de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
- cunoașterea și aplicarea legislației specifice instituțiilor bugetare;
- vechime în domeniul financiar-contabil a intituții publice, minimum 10 ani;
- abilități în utilizarea calculatorului și experiență în utilizarea de soft-uri specializate în domeniul contabilității instituțiilor publice și sistemul Electronic de raportare a Situațiilor financiare din Sectorul Public;
- Cunoaşterea limbii române
Dosarul de concurs trebuie să conţină:
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;.
e) cazier judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
h) alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului.
Actele prevăzute la lit. b) - d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Concursul va avea loc la sediul Centrului Judeţean pentru Conservarea şi Promovarea Culturii Tradiţionale Harghita la data de:
- 16 noiembrie 2020, ora 10,00 – proba scrisă
- 18 noiembrie 2020, ora 10,00 – proba interviu
Înscrierile se fac până la data de 06. noiembrie 2020, ora 16. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul Centrului Judeţean pentru Conservarea şi Promovarea Culturii Tradiţionale Harghita, între orele 8-16, la telefon: 0266-214440.
Bibliografie
1. Legea 82/1991 – Legea contabilităţii cu modificările şi completările ulterioare;
2. Ordinul nr. 2021/2013 pentru modificarea și completarea Normelor metodologice privind organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice, Planul de conturi pentru instituțiile publice și instrucțiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 1917/2005 cu modificările şi completările ulterioare;
3. Legea nr. 215/2001 – Legea administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
4. Legea nr. 477/2004 privind codul de conduita a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
5. OG 119/1999 privind controlul intern și controlul financiar preventiv modificată și completată de Legea 234/2010 pentru modificarea și completarea acesteia;
6. Ordin nr. 1792/2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare legale, modificată prin: M.O. 37/2003, cu modificările şi completările ulterioare;
7. Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
8. Decretul 209/1976 privind Regulamentul operațiunilor de casă cu modificările şi completările ulterioare;
9. OMFP 2281/2009 privind planificarea plăților în trezorerie cu modificările şi completările ulterioare;
10. LEGE - CADRU nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.
11. Legea 98/2016 privind achizițiile publice cu modificările şi completările ulterioare.
12. Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
13. Ordinul nr 1954/2005 pentru aprobarea Clasificației indicatorilor privind finanțele publice, cu modificările şi completările ulterioare;
14. ORDIN Nr. 2634/2015 din 5 noiembrie 2015 privind documentele financiar-contabile cu modificările şi completările ulterioare;
15. OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii cu modificările şi completările ulterioare;
16. OUG 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate cu modificările şi completările ulterioare;
17. Ordinul nr 629/2009 privind întocmirea şi depunerea situațiilor publice cu modificările şi completările ulterioare;
18. Ordinul nr 720/2014 pentru aprobarea normelor metodologice privind execuţia bugetelor de venituri şi cheltuieli ale instituțiilor publice cu modificările şi completările ulterioare;
19. OMFP 517/2016-FOREXEBUG, cu modificările și completările ulterioare;
Bartalis Izabella
Manager