ANUNŢ
Privind ocuparea prin concurs al funcţiei publice de execuţie :
Funcţia publică de execuţie vacantă, de inspector(asistent social), clasa I, grad profesional asistent din cadrul serviciului management de caz pentru îngrijire de tip rezidenţial copii (La centrul de plasament Bilbor)– 1 post
Condiţii de participare propuse:
- condiţiile generale prevăzute la art. 465 din ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ Nr. 57/2019 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ;
- condiţii de studii: studii universitare de licenţă absolvite cu diploma de licență sau echivalentă în specializarea: asistență socială;
- un an în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie de grad profesional asistent;
Bibliografie:
- Constituţia României, *** Republicată;
- O.U.G. nr. 57/2019 din 3 iulie 2019 – PARTEA a VI-a, TITLUL I, TITLUL II privind Codul administrativ;
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- ANEXA 1, REGULAMENTUL-CADRU de organizare şi funcţionare al Direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului din H.G. nr. 797/2017 pentru aprobarea regulamentelor - cadru de organizare şi funcţionare ale serviciilor publice de asistenţă socială şi a structurii orientative de personal, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 292/2011 din 20 decembrie 2011 Legea asistenţei sociale, cu modificările şi completările ulterioare;
Concursul va avea loc în data de 13 aprilie 2021, ora 10,00 - proba scrisă, respectiv 16 aprilie 2021, ora 10,00 - proba de interviu, la sediul DGASPC-Harghita. Atribuţiile posturilor scoase la concurs sunt afișate. Dosarele pentru înscriere la concurs se depun până la data de 29 martie 2021 la Serviciul resurse umane al D.G.A.S.P.C.-HR şi vor cuprinde:
-
Actul de identitate, în copie
-
Formularul de însciere la concurs, care este pus la dispoziţia celor interesaţi la sediul instituţiei
-
Diplomele de studii, în copie
-
Copiile de pe documentele care atestă vechimea în muncă: carnet de muncă şi după caz adeverinţă eliberată de angajator pentru perioada lucrată
-
Copia adeverinţei medicale de la medicul de familie
-
Curiculum vitae, modelul comun european
-
Cazier judiciar în original
-
Declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică
Actele depuse în copie vor fi însoţite de documentele originale.
DIRECTOR GENERAL,
ELEKES ZOLTÁN