ANUNŢ
Privind ocuparea prin concurs a funcţiei publice de execuţie :
-
- Funcţia publică de execuţie vacantă de inspector(psiholog), clasa I, grad profesional debutant din cadrul compartimentului servicii sociale plasamente familiale de la serviciul management de caz copii – 1 post
Condiţii de participare propuse:
- condiţiile generale prevăzute la art. 465 din ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ Nr. 57/2019 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ;
- condiţii de studii: studii universitare de licenţă absolvite cu diploma de licență sau echivalentă în specializarea: psihologie;
- fără vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie de grad profesional debutant;
Bibliografie:
- Constituţia României, *** Republicată;
- O.U.G. Nr. 57/2019 din 3 iulie 2019 – PARTEA a VI-a, TITLUL I, TITLUL II privind Codul administrativ;
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- H.G. nr. 797/2017 pentru aprobarea regulamentelor - cadru de organizare şi funcţionare ale serviciilor publice de asistenţă socială şi a structurii orientative de personal, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 272/2004 din 21 iunie 2004*** Republicată privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, Monitorul Oficial al României, Partea I, 4 decembrie 2018;
Concursul va avea loc în data de 07 decembrie 2020, ora 10,00 - proba scrisă, respectiv 10 decembrie 2020, ora 10,00 - proba de interviu, la sediul DGASPC-Harghita. Atribuţiile posturilor scoase la concurs sunt afișate. Dosarele pentru înscriere la concurs se depun până la data de 23 noiembrie 2020 la Serviciul resurse umane al D.G.A.S.P.C.-HR şi vor cuprinde:
-
Actul de identitate, în copie
-
Formularul de însciere la concurs, care este pus la dispoziţia celor interesaţi la sediul instituţiei
-
Diplomele de studii, în copie
-
Copiile de pe documentele care atestă vechimea în muncă: carnet de muncă şi după caz adeverinţă eliberată de angajator pentru perioada lucrată
-
Copia adeverinţei medicale de la medicul de familie
-
Curiculum vitae, modelul comun european
-
Cazier judiciar în original
-
Declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică
Actele depuse în copie vor fi însoţite de documentele originale.
DIRECTOR GENERAL,
ELEKES ZOLTÁN