CONSILIUL JUDEŢEAN HARGHITA
cu sediul în Miercurea-Ciuc, P-ţa Libertăţii nr. 5,
organizează un concurs pentru ocuparea posturilor contractuale temporar vacante la:
1. Numărul şi denumirea posturilor:
- 1 post - Șef birou la Biroul de analiză și sinteză - nivelul studiilor superior (S);
- 1 post de Consilier, specialist în domeniul turismului– nivelul studiilor superior (S);
- 1 post de Inspector de specialitate, grad profesional debutant nivelul studiilor superior (S);
2. Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs, care va conține următoarele documente:
a. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului instituției publice organizatoare;
b. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte, care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
d. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
f. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
g. curriculum vitae;
h. o scrisoare de recomandare de la unul dintre ultimele trei locuri de muncă sau de la un cadru didactic în cazul posturilor de debutant, comform modelului care se regăsește pe pagina de web al Consiliului Județean Harghita
i. În cazul concursului pentru ocuparea postului de Șef birou la Biroul analiză și sinteză dosarul de înscriere trebuie să fie completat de un portofoliu de publicații, analize, sinteze, etc., realizate de candidat
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul documentului prevăzut la lit. e, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului. Actele prevăzute la lit. b și lit. d vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
3. Condiţiile generale pe care trebuie să le îndeplinească candidaţii pentru a participa la concursul pentru ocupare unui post vacant sau temporar vacant, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin H.G. nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare
• are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
• cunoaște limba română, scris și vorbit;
• are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
• are capacitate deplină de exercițiu;
• are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
• îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
• nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării postului contractual temporar vacant:
1 post de Șef birou - nivelul studiilor superior (S) - la Biroul de analiză și sinteză:
Condiţii de participare:
- studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- cunoașterea a cel puțin unei limbi străine dintre limbile oficiale ale UE: (citit, scris, vorbit) - nivel mediu;
- cunoştinţe de utilizare a calculatorului la nivel mediu;
- vechime în specialitatea studiilor necesare minim 2 ani;
1 post de Consilier, specialist în domeniul turismului - nivelul studiilor superior (S) – în cadrul proiectului CD-ETA, finanțat din programul Interreg Europe:
Condiţii de participare:
– studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă cu specializare în domeniul turismului;
– cunoștințe de limba Engleză nivel mediu;
– cunoștințe de utilizator al pachetului MS Office;
– constituie avantaj: experiență în implementarea proiectelor de finanțare ale Uniunii Europene.
Competențe și abilități:
– abilități de comunicare și inițiativă;
– precizie, minuțiozitate în îndeplinirea atribuțiilor;
– îndeplinirea sarcinilor multiple, disponibilitate pentru munca individuală și cea în echipă;
– abilități de organizare și soluționare a problemelor;
– personalitate responsabilă, hotărâtă;
– flexibilitate în ceea ce privește programul de lucru, disponibilitate de a lucra sub presiunea timpului.
Reprezintă avantaj:
– experiență dobândită în instituții publice;
– experiență într-un post similar;
– participarea la cursuri de formare specifice domeniului de activitate.
Printre atribuții se află:
– colaborare permanentă cu instituții și organizații turistice din județ în vederea identificării problemelor din domeniul turismului, a rezolvării acestora și elaborării, derulării programelor, proiectelor județene, interjudețene și interregionale;
– colaborare permanentă în vederea promovării turismului rural;
– răspundere pentru promovarea ofertelor turistice ale județului în țară și în străinătate, participare la conferințe, expoziții turistice, târguri interne și internaționale;
– colaborare permanentă cu Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Harghita, Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Ciomad-Balvanyos, Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Munții Harghita, Compartimentul cultură și turism din cadrul Direcției generale programe, proiecte și achiziții publice precum și cu Serviciul Public Salvamont al Consiliului Județean Harghita, în vederea desfășurării activităților acestora, a elaborării și implementării programelor turistice ale acestora;
– asigurarea împreună cu echipa de proiect a implementării proiectului CD-ETA, urmărirea termenelor și a bunei execuții a activităților și a calității rezultatelor obținute.
1 post de Inspector de specialitate, grad profesional debutant - nivelul studiilor superior (S) – la Compartimentul contabilitate în cadrul Direcției generale economică
Condiţii de participare:
- studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- cunoașterea a cel puțin unei limbi străine dintre limbile oficiale ale UE: (citit, scris, vorbit) - nivel mediu;
- cunoştinţe de utilizare a calculatorului la nivel mediu;
4. Concursul va avea loc la sediul Consiliului Judeţean Harghita (Miercurea Ciuc, P-ța Libertății nr. 5.), după cum urmează:
– testare eliminatorie de competențe lingvistice și utilizarea calculatorului va avea loc în data de 07 iunie 2018 ora 11,00, proba scrisă de la ora 12,00;
– proba de interviu va avea loc în data de 13 iunie 2018, ora 10,00;
Dosarul de concurs se poate depune la sediul Consiliul Județean Harghita, (Miercurea Ciuc, P-ța Libertății nr. 5) Direcția generală management, Compartiment resurse umane, camera 132 în perioada 22.05.2018 – 30.05.2018, între orele 8,00 - 16,00.
Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0266–207700 interior 1408 sau 1406.
Condiţiile de participare la concurs şi bibliografia se afişează la sediul instituţiei şi pe site-ul Consiliului Județean Harghita http://judetulharghita.ro/recrutare.html.
5. CALENDARUL de desfăşurare a concursurilor:
Nr.crt.
|
Activitatea planificată
|
Perioada de desfășurare
|
1
|
Înscrierea candidaţilor
|
22.05.2018–30.05.2018
|
2
|
Selectarea dosarelor de concurs
|
31.05.2018
|
3
|
Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor de concurs
|
31.05.2018
|
4
|
Contestarea rezultatelor selecţiei dosarelor de concurs
|
04.06.2018
|
5
|
Afişarea rezultatelor contestaţiilor selectiei dosarelor de concurs; listelor nominale ale candidaţilor admişi
|
05.06.2018
|
6
|
Prima probă a concursului- proba eliminatorie și proba scrisă
|
07.06.2018
|
7
|
Afișarea rezultatelor probei scrise
|
08.06.2018
|
8
|
Contestarea rezultatelor probei scrise
|
11.06.2018
|
9
|
Afişarea rezultatelor contestaţiilor la proba scrisă
|
12.06.2018
|
10
|
A doua probă a concursului – interviu/practică
|
13.06.2018
|
11
|
Afişarea rezultatelor la interviu/practică
|
14.06.2018
|
12
|
Contestarea rezultatelor interviului/practică
|
15.06.2018
|
13
|
Afişarea rezultatelor contestaţiilor la interviu şi a rezultatelor finale ale concursului
|
18.06.2018
|
6. Bibliografia pentru concurs și rezultatul concursului poate fi descărcat de pe linkurile de mai jos:
Borboly Csaba, preşedinte