CONSILIUL JUDEŢEAN HARGHITA
cu sediul în Miercurea-Ciuc, P-ţa Libertăţii nr.5.
ANUNȚ
Consiliul Judeţean Harghita anunţă amânarea concursului din data de 22 ianuarie 2018, ora 11,00 proba scrisă, respectiv în data de 26 ianuarie 2018 ora 10,00 interviul, pentru ocuparea funcţiilor publice vacante de: – Director general din cadrul Direcţiei generale tehnice; Șef birou și consilier la Biroul relații cu mass media din cadrul Direcţiei generale management, Consilier juridic, clasa I, grad profesional principal, grad profesional asistent, grad profesional debutant la Compartimentul juridic contencios avizări acte administrative și contracte în cadrul Direcției generale administrație publică locală publicat în Monitorul Oficial nr. 1796 din data de 22 decembrie 2017, se amână pentru data de 06 februarie 2018, ora 12:00 proba scrisă, respectiv în data de 12 februarie 2018 ora 10:00 proba de interviu.
Menționăm că s-a cerut de la Agenția Națională a Funcționarilor Publici amânarea concursului conform H.G. nr. 611, ART. 73 alin. (1).
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Consiliului Judeţean Harghita, Direcţia generală management (Compartimentul resurse umane), camera 132, telefon: 0266-207700, interior 1408 sau 1406.
Borboly Csaba
preşedinte
CONSILIUL JUDEŢEAN HARGHITA
cu sediul în Miercurea-Ciuc, P-ţa Libertăţii nr. 5.
Organizează concurs pentru ocuparea funcţiilor publice vacante:
Direcția generală tehnică:
– Director general
Condiţii de participare:
- condiţii generale prevăzute la art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul construcții/ economic/ management;
- studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de conducere minim 3 ani;
Direcţia generală management, Biroul relații cu mass media:
–Șef birou
Condiţii de participare:
– condiţii generale prevăzute la art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul jurnalistică sau în științe ale comunicării;
– studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de conducere minim 2 ani;
Direcţia generală management, Biroul relații cu mass media:
–Consilier, clasa I, grad profesional debutant
Condiţii de participare:
– condiţii generale prevăzute la art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
Direcția generală administrație publică locală, Compartimentul juridic contencios avizări acte administrative și contracte
–Consilier juridic, clasa I, grad profesional principal
Condiţii de participare:
– condiţii generale prevăzute la art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de drept;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de conducere minim 5 ani;
Direcția generală administrație publică locală, Compartimentul juridic contencios avizări acte administrative și contracte
–Consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent
Condiţii de participare:
– condiţii generale prevăzute la art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de drept;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de conducere minim 1 an;
Direcția generală administrație publică locală, Compartimentul juridic contencios avizări acte administrative și contracte
–Consilier juridic, clasa I, grad profesional debutant
Condiţii de participare:
– condiţii generale prevăzute la art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de drept;
Concursul va avea loc la sediul Consiliului Judeţean Harghita, după cum urmează:
-
proba scrisă va avea loc în data de 22 ianuarie 2018, ora 11,00;
-
proba de interviu va avea loc în data de 26 ianuarie 2018, ora 10,00
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României Partea III-a, la sediul Consiliului Judeţean Harghita – 12 ianuarie 2018 inclusiv.
Bibliografia pentru concurs, formularul de înscriere şi relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Consiliului Judeţean Harghita, Direcţia generală management –Compartimentul resurse umane, camera 132, telefon 0266-207700 interior 1406 sau la adresa de email: hr@judetulharghita.ro.
Borboly Csaba, preşedinte