Consiliul Judeţean Harghita
Recrutează o persoană pentru postul de editor pagină web
Așteptări cu privre la candidați:
-
studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul tehnologiei informației;
-
vechime în specialitatea studiilor minimum 1 an;
-
experiență în domeniul managementului, editării și actualizării paginilor web;
-
cunoştinţe avansate de utilizare a calculatorului, cunoștințe de operare sisteme CMS;
-
cunoașterea limbii maghiare la nivel mediu - avansat;
-
creativitate, acuratețe, mod de lucru precis și exigent;
-
competențe de inițiativă și de bună comunicare;
-
abilitate de a rezolva sarcini complexe, respectiv de a lucra în echipă
-
capacitatea de a lucra independent;
-
disponibilitate de a lucra cu program de lucru flexibil, executarea sarcinilor de serviciu în condiții solicitante.
Sarcini prevăzute:
-
Dezvoltarea, actualizarea și editare conținutului paginii Web;
-
Redactarea și actualizarea postărilor pe Facebook;
-
Conlucrează pentru redactarea și trimiterea buletinelor de știri (newsletter);
-
Webdesign, proiectare identitate vizuală, programare web;
-
Optimizarea paginii pentru motoarele de căutare;
-
Dezvoltarea și consolidarea imaginii instituționale a Consiliului Județean Harghita pe platformele on-line;
-
Monitorizarea apariției Consiliului Județean Harghita pe diverse materiale on-line.
Asigurăm:
-
mediu de lucru profesionist;
-
sarcini provocatoare și care necesită creativitate;
-
posibilități de perfecționare în țară și în străinătate;
-
colectiv de muncă dinamic și tânăr.
Dacă v-am stârnit atenția, pentru informații suplimentare vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail hr@judetulharghita.ro sau prin telefon la numărul 0266-207700, interior 1408.