CONSILIUL JUDEŢEAN HARGHITA
cu sediul în Miercurea Ciuc, P-ţa Libertăţii nr. 5
Serviciul Public de Pază al Obiectivelor de Interes Judeţean Harghita
organizează concurs pentru ocuparea postului contractual vacant
1. Numărul şi denumirea posturilor:
Serviciul Public de Pază al Obiectivelor de Interes Judeţean Harghita
• 1 post de director , nivelul studiilor S;
2. Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs, care va conține următoarele documente:
a. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului instituției publice organizatoare;
b. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte, care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
d. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
f. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
g. curriculum vitae;
h. o scrisoare de recomandare de la unul dintre ultimele trei locuri de muncă/sau de la un cadru didactic (în cazul posturilor de debutant).
i. O lucrare privind dezvoltarea instituției în maxim 3 pagini, în care candidatul își exprimă concepția despre activitatea Serviciul Public de Pază al Obiectivelor de Interes Judeţean Harghita (proiectul va fi evaluat în cadrul probei de interviu)
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul documentului prevăzut la lit.e), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
Actele prevăzute la lit.b)-d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
3. Condiţiile generale pe care trebuie să le îndeplinească candidaţii pentru a participa la concursul pentru ocupare unui post vacant sau temporar vacant, conform art.3 al Regulamentului-cadru aprobat prin H.G. nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare:
• are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
• cunoaște limba română, scris și vorbit;
• are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
• are capacitate deplină de exercițiu;
• are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
• îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
• nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale:
• 1 (unu) post de: director:
Condiţii de participare:
– nivelul studiilor: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei minimum: 3 ani;
– cunoştinţe de utilizare a calculatorului.
Atribuțiile postului:
– Efectuează toate operațiunile cerute pentru aducerea la îndeplinire a hotărârilor Consiliului Județean Harghita și recomandărilor după caz, ale Consiliului de administrație și îndeplinirea obiectului de activitate,
– Propune spre avizare Consiliului de administrație și spre aprobare Consiliului Județean Harghita programul anual al activităților serviciului Public;
– Concepe planul de buget, în felul ca activitatea serviciului public să fie una profitabilă, prezintă cu avizul Consiliului de administrație, spre aprobare Consiliului Județean Harghita proiectul bugetului de venituri și cheltuieli și execuția exercițiului financiar al anului precedent,
– Identifică noi oportunități pentru dezvoltarea activității serviciului public, atrage clienți noi, negociază condițiile contractuale și încheie contracte în vederea rentabilizării activității instituției,
– Conduce, îndrumă și coordonează, activitatea personalului Serviciului Public, îi numește și îi eliberează din funcție și aplică sancțiuni disciplinare, în condițiile și cu respectarea legii;
– Propune spre avizare Consiliului de administrație proiectul regulamentului de ordine interioară al instituției, organigrama, numărul de personal al Agenției și statul de funcții și îl aprobă sau supune aprobării;
– Organizează gestionarea mijloacelor materiale și financiare în limita bugetului aprobat;
– Exercită calitatea de ordonator terțiar de credite;
4. Concursul va avea loc la sediul Consiliului Județean Harghita (Miercurea Ciuc, P-ța Libertății nr. 5.), după cum urmează:
– proba scrisă va avea loc în data de 06 februarie 2017, ora 12,00.
– proba de interviu va avea loc în data de 10 februarie 2017, ora 10,00,.
Dosarul de concurs se poate depune la sediul Consiliul Județean Harghita, (Miercurea Ciuc, P-ța Libertății nr. 5) Direcția generală management, Compartiment resurse umane, camera 132 în perioada 16.01.2017 – 26.01.2017, între orele 8,00 - 16,00.
Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0266–207700 interior 1408 sau 1406.
Condiţiile de participare la concurs şi bibliografia se afişează la sediul instituţiei şi pe site-ul Consiliului Județean Harghita http://judetulharghita.ro/recrutare.html.
5. CALENDARUL de desfăşurare a concursurilor:
Nr.crt.
|
Activitatea planificată
|
Perioada de desfășurare
|
1
|
Înscrierea candidaţilor
|
16.01.2017–26.01.2017
|
2
|
Selectarea dosarelor de concurs
|
27.01.2017–30.01.2017
|
3
|
Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor de concurs
|
31.01.2017
|
4
|
Contestarea rezultatelor selecţiei dosarelor de concurs
|
01.02.2017
|
5
|
Afişarea rezultatelor contestaţiilor selectiei dosarelor de concurs; listelor nominale ale candidaţilor admişi
|
02.02.2017
|
6
|
Prima probă a concursului- proba scrisă
|
06.02.2017
|
7
|
Afişarea rezultatelor la proba scrisă
|
07.02.2017
|
8
|
Contestarea rezultatelor probei scrise
|
08.02.2017
|
9
|
Afişarea rezultatelor contestaţiilor la proba scrisă
|
09.02.2017
|
10
|
A doua probă a concursului – interviul
|
10.02.2017
|
11
|
Afişarea rezultatelor la interviu
|
13.02.2017
|
12
|
Contestarea rezultatelor la interviu
|
14.02.2017
|
13
|
Afişarea rezultatelor contestaţiilor la interviu şi a rezultatelor finale ale concursului
|
15.02.2017
|
6. Bibliografia pentru concurs și rezultatul concursului poate fi descărcat de pe linkurile de mai jos:
Borboly Csaba, preşedinte