Spitalul Judeţean de Urgenţă Miercurea-Ciuc - 24.07.2015

ANUNŢ

Spitalul Judeţean de Urgenţă Miercurea-Ciuc organizează concurs pentru ocuparea posturilor vacante, în perioada 24 - 29 iulie 2015, la sediul Spitalului din Miercurea-Ciuc, Str. Dr. Dénes László, nr. 2, Jud. Harghita.

 

1. ASISTENT MEDICAL GENERALIST 
        -3 POSTURI LA LABORATOR RADIOLOGIE ŞI IMAGISTICĂ MEDICALĂ
        CERINŢE: vechime în domeniul radiologiei

2. ASISTENT MEDICAL GENERALIST
       -1 POST LA SECŢIA ORTOPEDIE ŞI TRAUMATOLOGIE
         CERINŢE: vechime în domeniul ortopedie si traumatologie

3. ASISTENT MEDICAL GENERALIST
       -1 POST LA SECŢIA CHIRURGIE GENERALĂ

4. ASISTENT MEDICAL GENERALIST
      - 1 POST LA SECŢIA UROLOGIE
      CERINŢE: minimum 6 luni vechime în specialitate

5. ASISTENT MEDICAL GENERALIST
      - 1 POST LA BLOC OPERATOR UROLOGIE
      CERINŢE: vechime în domeniul chirurgical

6. ASISTENT MEDICAL GENERALIST
      - 1 POST LA COMPARTIMENT ONCOLOGIE MEDICALĂ
      CERINŢE: vechime minimum 2 ani  în specialitate

7. ASISTENT MEDICAL GENERALIST
      - 1 POST LA SECŢIA COMPARTIMENT TBC

8. ASISTENT MEDICAL GENERALIST
      - 1 POST LA SECŢIA BLOC OPERATOR CHIRURGIE
      CERINŢE: vechime în domeniul chirurgical

9. ASISTENT MEDICAL GENERALIST
      - 1 POST LA COMPARTIMENT PREMATURI

La concurs se pot înscrie candidaţii care îndeplinesc, cumulativ, criteriile generale şi specifice.
Criterii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină următoarele documente:

a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
) curriculum vitae;
i) chitanţa de achitare a taxei de participare, care se achită la caseria spitalului;
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
În cazul documentului prevăzut la lit.e), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
Actele prevăzute la lit. b) şi d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

Dosarele de înscriere vor fi depuse până la data de 16.07.2015, în intervalele orare: 8-14, conform cerinţelor HOTĂRÂRII nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare, cu îndeplinirea criteriilor generale.

Rezultatele verificării dosarelor se afişează la sediul unităţii şi pe site-ul spitalului www.spitalmciuc.ro

Contestaţiile privind respingerea dosarelor de concurs se depun la Secretariatul Spitalului Judeţean de Urgenţă Miercurea Ciuc, în termen de 24 de ore de la data afişării.
Răspunsul se comunică în termen de 24 de ore de la data depunerii.

Bibliografia, cererea de înscriere, regulamentul de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea posturilor vacante şi temporar vacante sunt publicate pe site-ul spitalului: www.spitalmciuc.ro, pe site-ul Consiliului Judeţean Harghita: www.judetulharghita.ro şi sunt afişate la sediul spitalului.
Relaţii suplimentare se pot obţine la  Serviciul RUNOS al Spitalului Judeţean de Urgenţă Miercurea Ciuc, telefon 0266/324193 interior 109.

 

Manager,
Dr.Demeter Ferenc

 

POSTURI VACANTE
Pagini tematice

Calendar evenimente
«aprilie, 2024»
lmmjvsd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
FACEBOOK

Proiecte

 

 

 

 

 

 

 

ENSIE

 

 

Network of Cities for Artistic Creation

European Day of Artistic Creativity

Creative Ideas Bank

 

 

DAUNE CAUZATE DE ANIMALE SĂLBATICE

Urgenţe

Număr unic pentru apeluri de urgenţe:

112

Serviciul permanent de deszăpezire al drumurilor judeţene asigurat de Consiliul Judeţean Harghita:

0266 207 774