ANUNŢ DE PARTICIPARE
pentru atribuirea burselor care vizează lucrarea de licență a studenților din județul Harghita
Formular de înscriere
Asociația pentru Județul Harghita și Consiliul Județean Harghita demarează programul de acordare a unor burse studenților care își pregătesc lucrarea de licență în anul universitar 2015–2016. Scopul acordării bursei este încurajarea studenților în scopul creșterii performanței și pentru dezvoltarea abilităților acestora.
Pot aplica cu lucrări de licență care pot fi utilizate pe plan județean, având ca bază o cercetare efectuată în județul Harghita.
Termenul limită pentru depunerea lucrării de licență (în format tipărit și electronic) - 30 mai 2016.
Bursierii vor avea posibilitatea de a-și prezenta lucrările în cadrul unei conferințe profesionale, care va fi organizată după depunerea lucrărilor de licență.
Bursă se acordă de către: Consiliul Județean Harghita și Asociaţia pentru Judeţul Harghita.
Grupul ţintă: studenți care au reședința în județul Harghita, frecventează cursurile de zi ale unei universități din România.
Numărul bursierilor: cel mult 20 studenți.
Valoarea bursei: 250 lei/lună/persoană, timp de 5 luni.
Criterii de evaluare:
– să fie înmatriculat în anul şcolar curent ca student în ultimul an;
– să aibă rezultate excelente în domeniul subiectului ales la lucrarea de licență;
– cercetare să fie efectuată în județul Harghita;
– posibilitatea utilizării în administrația publică a rezultatelor cercetării;
– acceptăm cercetări la nivel comunal sau micro-regional cu relevanță atât pe plan local, regional cât și pe plan județean;
– caracterul inovator, reprezintă avantaj.
Solicitantul trebuie să îndeplinească simultan următoarele condiţii:
– este student cu reşedinţa în județul Harghita și frecventează cursurile de zi ale unei universități, în anul universitar 2015–2016;
– își finalizează lucrarea de licență în anul universitar 2015–2016;
– adeverință care să facă dovadă statutului de student;
– venitul net lunar să nu depăşească suma de 600 lei/pers în familie;
– să aibă media generală pe anul şcolar anterior peste/cel puţin egală cu 8,00.
Atenție! Toate condiţiile trebuie îndeplinite simultan.
Dosarul trebuie să conţină următoarele documente:
– adeverință care să facă dovadă statutului student;
– curriculum vitae;
– copia actului de identitate al elevului;
– recomandare manuscris de la coordonator de proiect;
– documente care să ateste situația socială:
1. Pentru toate cazurile este nevoie de: anchetă socială la domiciliu, adeverință de la Registrul Agricol de la Primărie.
2. Declaraţie de venit (după caz): adeverinţă cu salariul net pe ultimele 3 luni; adeverință de la administrația financiară; copie talon de pensie, cupoane de pensie din ultimele 3 luni ; copie hotărâre judecătorească de divorţ+copie adeverință cu suma pensiei de alimentare sau declarație pe propria răspundere a părintelui privind suma pensiei de alimentare; copie a certificatului de deces al părintelui decedat, plus adeverința/cupoane privind cuantumul pensiei de urmaș.
3. Adeverinţe pentru fraţii aflaţi în întreţinerea părinţilor (după caz): copii sub 7 ani - copie certificate de naștere; elevi, studenți - adeverință de la școală/universitate; adeverință de venit; adeverință de la administrația financiară.
4. Condiții locative (solicitantul stă în cămin, gazdă sau face navetă): în cazul în care stă în cămin: talon de intrare cămin (dacă are), adeverință privind achitarea taxei lunare de cămin; gazdă: copie contract de comodat; navetă: copia abonamentului.
5. În cazul membrilor gravi bolnavi din familie: adeverință medicală emisă de medicul de specialitate.
6. În cazul elevilor orfani de un părinte/orfani de ambii părinți: copie certificate de deces.
7. În cazul elevilor proveniţi din centrele de plasament sau plasament familial: adeverinţă de la centrul de plasament unde aparţin (unde este cazul). Studenţii din „plasament familial” trebuie să depună şi adeverinţele cu venitul net/membru de familie.
– adeverință care să ateste media generală a anului precedent;
– formularul de înscriere, completat şi semnat;
– planul de cercetare în formă tipărită (care trebuie trimis și electronic în format .pdf);
– rezumatul planului de cercetare (max. 4000 caractere);
– recomandarea profesională a coordonatorului științific, maxim o pagină, care să certifice individualitatea, caracterul original și să indice utilitatea regională a proiectului de cercetare.
Alte informații:
La realizarea proiectului de cercetare informațiile, documentele deținute de către Consiliul Județean Harghita pot fi folosite în mod liber, precum pot fi furnizate și alte tipuri de sprijin non-material la proiectul de cercetare.
Programul de stagiatură este accesibil și în momentul cercetării.
Dosarul poate fi însoțit de alte documente justificative, pe care solicitantul le consideră importante.
Termen de depunere: 10 martie 2016 (data poştei).
Anunțarea rezultatelor: martie 2016.
Termenul limită pentru depunerea lucrării de licență (în format tipărit şi electronic): 30 mai 2016.
Vă rugăm să trimiteți dosarul de candidatură la adresa poștală:
Asociaţia pentru Judeţul Harghita,
Miercurea-Ciuc, Piaţa Libertăţii nr. 5,
530140, judeţul Harghita