Concursul de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacante de director general adjunct al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Harghita
Programat la data: 23.09.2014, ora 10:00
Data sustinere proba suplimentara: 23.09.2014, ora 09:00 , testare cunostinte informatice
Proba suplimentara de testare a cunostintelor in domeniul tehnologiei informatiei consta in parcurgerea a 15 intrebari de tip grila pe parcursul a 15 minute. In conformitate cu conditiile de participare la concurs probele suplimentare cuprind subiecte, pe niveluri de dificultate, din urmatoarele tematici:
-
tematica testare cunostinte informatice nivel de baza
-
tematica testare cunostinte informatice nivel mediu
-
tematica testare cunostinte informatice nivel avansat
Locatie desfasurare concurs: Bucuresti, sediul ANFP
Status concurs: Programat
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data publicării în Monitorul Oficial, partea a III-a, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici.
Conditii de participare
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
-
studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în unul dintre următoarele domenii: psihologie, sociologie, asistenţă socială, ştiinţe umaniste, ştiinţe administrative, ştiinţe juridice, ştiinţe economice, medicină;
-
(Pot participa la concursul organizat pentru ocuparea postului şi absolvenţi cu diplomă de licenţă ai învăţământului universitar de lungă durată în alte domenii decât cele prevăzute mai sus, cu condiţia să fi absolvit studii postuniversitare sau studii de masterat în unul dintre domeniile prevăzute anterior, precum şi programe de formare şi perfecţionare în administraţia publică.)
-
studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice (în condiţiile art. 31 alin. (1) din Legea cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice nr. 284/2010);
-
vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani;
-
cunoştinţe operare PC - nivel mediu
Bibliografie
H.G.R. 1434/02.09.2004*** Republicată privind atribuţiile şi Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare ale Direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului
Legea nr.7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici –M.O. partea I. Nr.157/23.02.2004; cu modificări şi completări ulterioare;
Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată M.O.partea I.nr. 365 din 29 mai 2007 cu modificări şi completări ulterioare;
Legea 272/21.06.2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului M.O.nr.557/23.06. 2004, cu modificări şi completări ulterioare.
Legea nr. 448 din 6 decembrie 2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap; M.O. nr. 1006 din 18 decembrie 2006, cu modificări şi completări ulterioare;
LEGE Nr. 273/2004 *** Republicată privind procedura adopţiei.
Dosarul de inscriere
Pentru concursul de recrutare (funcţii publice de conducere şi funcţii publice de execuţie), dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 49 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, modificată şi completată de H.G. nr. 1173/2008:
-
copia actului de identitate;
-
formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, modificată;
-
copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
-
copia carnetului de muncă sau, după caz, sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate- număr pagini;
-
cazierul judiciar (acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere, cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire).
-
adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
-
declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici şi la nr. de telefon : 0374 112.726, http://www.anfp.gov.ro/concursuriconducereprogramate.aspx#.